Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вернидуб Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Вернидуб Р. Роль вищої педагогічної освіти в подоланні глобальних викликів [Електронний ресурс] / Р. Вернидуб // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 36. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_36_4
| 2. |
Вернидуб Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних університетів [Електронний ресурс] / Р. Вернидуб // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_13 Проаналізовано специфіку підготовки педагога-дослідника, принципи організації цього процесу та етапи творчого становлення майбутнього фахівця. Зауважено, що науково-дослідна діяльність студентів є одним із засобів підвищення якості підготовки фахівців, здатних творчо застосовувати в практичній діяльності найновіші досягнення науково-технічного прогресу. Виокремлено два взаємопов'язані напрями формування дослідницьких навичок та умінь: шляхом навчання студентів елементів дослідницької діяльності, організації та методики наукової творчості та шляхом безпосередньої участі студентів у наукових дослідженнях, що здійснюються під керівництвом професорів і викладачів. Наголошено на важливості створення у навчальних закладах відповідних дослідницьких програм, визначення особливостей їх впровадження, а також реалізації науково-дослідної компоненти у процесі бакалаврської підготовки.Проанализирована специфика подготовки педагога-исследователя, принципы организации этого процесса и этапы творческого становления будущего специалиста. Замечено, что научно-исследовательская деятельность студентов является одним из средств повышения качества подготовки специалистов, способных творчески применять в практической деятельности новейшие достижения научно-технического прогресса. Выделены два взаимосвязанных направления формирования исследовательских навыков и умений: путем обучения студентов элементов исследовательской деятельности, организации и методики научного творчества и путем непосредственного участия студентов в научных исследованиях, осуществляемых под руководством профессоров и преподавателей. Отмечена важность создания в учебных заведениях соответствующих исследовательских программ, определение особенностей их внедрения, а также реализации научно-исследовательской компоненты в процессе бакалаврской подготовки.Аnalyzed the specifics of the teacher-researcher training, principles of organization of the process and stages of creative development of future specialists. Observed that the research activities of students is one means of improving the quality of training that can be used creatively in the practice of the latest achievements of science and technology. Identified two interrelated trends of forming research skills: students by teaching the elements of research, organization and methods of scientificwork and by direct involvement of students in research, carried out under the supervision of professors and lecturers. The importance of education in creating relevant research programs, the definition of the characteristics of their implementation, as well as a research component in the undergraduate training.
| 3. |
Вернидуб Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / Р. Вернидуб // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_13 Охарактеризовано інформаційно-освітнє середовище ВНЗ як комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріаламищо забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів для досягнення цілей навчання. Відзначено, що основним етапом інформатизації педагогічної освіти є комп’ютеризація. Використання інформаційних технологій сприяє розвиткові мислення, пам'яті, здатності до самоорганізації та співтворчості, підвищує навчальну мотивацію студента, рівень його фахової підготовки. Вказано, що особливо важливе місце з-поміж інформаційних технологій належить програмним засобам: об'єктивно-зорієнтованим та предметно-зорієнтованим. Констатовано, що використання інформаційно-комунікативних та дистанційних технологій у навчальному процесі поступово вносить зміни у звичайні елементи традиційної системи освіти: комп'ютерні навчальні системи, електронна книжка, мультимедійна аудиторія тощо.Охарактеризована информационно-образовательная среда ВУЗ как комплекс технических и программных средств использования учебных материалов, которые обеспечивают оперативный доступ к информации, телекоммуникационное взаимодействие студентов и преподавателей для достижения целей обучения. Отмечено, что основным этапом информатизации педагогического образования является компьютеризация. Использование информационных технологий способствует развитию мышления, памяти, способности к самоорганизации и сотрудничеству, повышает учебную мотивацию студента, уровень его профессиональной подготовки. Указано, что особо важное место среди информационных технологий принадлежит программным средствам: объективно ориентированным и предметно-ориентированным. Констатировано, что использование информационно-коммуникативных и дистанционных технологий в учебном процессе постепенно вносит изменения в обычные элементы традиционной системы образования: компьютерные обучающие системы, электронная книга, мультимедийная аудитория и т. п.Characterized by information-educational environment of the university as a complex of hardware and software use training materials that provide rapid access to information, telecommunication interaction of students and teachers to achieve the goals of education. It is noted that the main phase of teacher education of information is computerized. Documented that the use of information technology contributes to the development of thinking, memory, ability to self-organization and cooperation, enhancesstudent learning motivation, level of training. Pointed out that a particularly important place among the information technology owned by software tools: an objective-oriented and object-oriented. It was stated that the use of information and communication technologies and distance learning in the learning process gradually make changes to the usual elements of the traditional system of education: computer learning systems, e-book, multi-media audience, and the like.
| 4. |
Вернидуб Р. М. Модернізація університетської педагогічної освіти в умовах розгортання інформаційного суспільства: потенціал дослідництва [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб // Європейські педагогічні студії. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_15
| 5. |
Вернидуб Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя [Електронний ресурс] / Р. Вернидуб // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_1_10
| 6. |
Вернидуб Р. М. Моделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математики [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2017. - Вип. 18. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2017_18_7
| 7. |
Вернидуб Р. М. Специфіка розгортання дослідництва в бакалавраті ВНЗ України [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб // Нова парадигма. - 2012. - Вип. 110. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2012_110_5
| 8. |
Вернидуб Р. М. Моделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математики [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 133. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2017_133_3
| 9. |
Вернидуб Р. М. Вплив опромінення на електрофізичні параметри світлодіодів GaAsP [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб, О. І. Кириленко, О. В. Конорева, П. Г. Литовченко, Д. П. Стратілат, В. П. Тартачник, М. М. Філоненко // Ядерна фізика та енергетика. - 2021. - Т. 22, № 1. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2021_22_1_9 Розглянуто особливості вольтамперних характеристик світлодіодів, одержаних на основі твердих розчинів GaP - GaAsP. Наведено результати досліджень впливу електронного опромінення (E = 2 МеВ, <$E PHI~=~3~cdot~10 sup 14~symbol Ш~2,6~cdot~10 sup 16> см<^>-2) на основні електрофізичні параметри діодів GaAs1-xPx (x = 0,85 - жовті, x = 0,45 - помаранчеві). Виявлено зростання диференційного опору, послідовного опору бази та бар'єрного потенціалу. Проаналізовано процеси відновлення досліджуваних величин при ізохронному відпалі, обговорено механізми деградаційно-відновних явищ.
| 10. |
Вернидуб Р. М. Спектральні характеристики вихідних та опромінених світлодіодів GaAsP [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб, О. І. Кириленко, О. В. Конорева, Д. П. Стратілат, В. П. Тартачник, М. М. Філоненко, В. В. Шлапацька // Ядерна фізика та енергетика. - 2021. - Т. 22, № 2. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2021_22_2_5 Досліджено оптичні характеристики вихідних світлодіодів GaAs1-xPx та опромінених електронами з E = 2 МеВ, <$E PHI~=~10 sup 15~symbol Ш~10 sup 16> см<^>-2. Проведено оцінку ширини забороненої зони твердого розчину GaAs1-xPx для x = 0,45. Її зростання спричинене розігріванням носіїв полем p - n-переходу. Розраховано коефіцієнти пошкодження часу життя неосновних носіїв заряду для опромінених світлодіодів GaAsP і проаналізовано наслідки впливу радіації на експлуатаційний параметр T1, який визначає термостійкість роботи діодів.
| 11. |
Вернидуб Р. М. Вивчення явища електролюмінісценції [Електронний ресурс] / Р. М. Вернидуб, О. І. Кириленко, Ю. Б. Мирошніченко, М. М. Філоненко, В. П. Тартачник // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 150. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2021_150_6
| 12. |
Будник О. П. Деградаційно-відновні особливості опромінених світлодіодів GAP [Електронний ресурс] / О. П. Будник, Р. М. Вернидуб, О. І. Кириленко, П. Г. Литовченко, О. І. Радкевич, Д. П. Стратілат, В. П. Тартачник // Ядерна фізика та енергетика. - 2022. - Т. 23, № 2. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2022_23_2_7 Досліджено гомоперехідні вихідні та опромінені електронами E = 2 MeВ <$E PHI> = 5,9 x 10<^>14 - 8,2 x 10<^>16 см<^>-2 світлодіоди GaP. Вивчено вплив радіаційної обробки на їхні електричні та оптичні характеристики; наведено результати ізохронного відпалу опромінених зразків; проаналізовано наслідки високотемпературного відпалу вихідних діодів. Виявлено особливості формування вольтамперних характеристик червоних світлодіодів, легованих Zn, O і зелених, легованих N, у разі зворотного зміщення, а також особливості відновлення величини зворотного струму у разі відпалу обох видів світлодіодів.
| 13. |
Мосюк Т. І. Вплив опромінення електронами з Е = 2 МеВ на електрофізичні та оптичні характеристики зелених InGaN/GaN світлодіодів [Електронний ресурс] / Т. І. Мосюк, Р. М. Вернидуб, П. Г. Литовченко, Ю. Б. Мирошніченко, Д. П. Стратілат, В. П. Тартачник, В. В. Шлапацька // Ядерна фізика та енергетика. - 2023. - Т. 24, № 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2023_24_1_6
|
|
|